گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی
گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی

مدل لباس عروس



مدل جدید لباس عروس برای دانلود یکجای تصاویر کلیک کنید.

حجم 1.59 مگابایت

دانلود

مدل بستن روسری


برای دانلود یکجای عکس ها بر روی دانلود کلیک کنید.


دانلود


پریشانم

پریشانم

چه میخواهی تو از جانم؟!

مرا بی آنکه خود خواهم اسیر زندگی کردی

خداوندا!

اگر روزی ز عرش خود به زیر آیی

لباس فقر پوشی

غرورت را برای تکه نانی

به زیر پای نامردان بیاندازی

و شب آهسته و خسته

تهیدست و زبان بسته

به سوی خانه باز آیی

زمین و آسمان را کفر میگویی

نمیگویی؟!

انتظار

انتظار

زلالی نام تو

خورشید را به انزوا می‌کشاند

اما تو نیستی

زمین دور سرم می‌چرخد

با تمام کوه‌هایش

آسمان می‌چرخد

با کهکشان‌هایش

دریا با ماهی‌هایش

حالا

از سر انگشتانم

پرندگانی به تصرف آسمان برخاسته‌اند

حالا

من دور خودم می‌چرخم

مثل فانوسی راه گم کرده

در برهوت شبی سیاه

تا شاید بتوانم ملوانان دریازده را

به ساحل برسانم

با شمایم آی ی...

فانوس برافروزید

بادبان برافرازید

دریا در راه است

دریا

با پریانی لمیده در آفتاب بعدازظهر

به استقبالمان می‌آید

خدای من

مرده‌‌ها زیر تابوت‌هایشان راه می‌روند

این صدای مردگان است

لااله الاالله

حالا زندگان

یکی‌یکی از کت و شلوارهایشان

از پیراهن‌هایشان

بیرون می‌زنند

با دهانی باز

و خودشان را تشییع می‌کنند

می‌بینی مهربان !

وقتی تو نیستی

قانون جهان به‌هم می‌ریزد!

مرده‌ها به تشییع زندگان برمی‌خیزند!

من منتظرم

تا تو شروع شوی

تا زمین به مدار خودش برگردد

تا آسمان

پرنده برویاند

دریا ماهی

من منتظرم

تا تو شروع شوی

تا آدم‌ها

به کت و شلوارهایشان برگردند

به پیراهن‌‌هایشان

من منتظرم

باران مهربانی

یادم باشد

یادم باشد که زیبایی های کوچک را دوست بدارم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند
یادم باشد که دیگران را دوست بدارم آن گونه که هستند ، نه آن گونه که می خواهم باشند
یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم
که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد
یادم باشد که خودم با خودم مهربان باشم
چرا که شخصی که با خود مهربان نیست نمی تواند با دیگران مهربان باشد

سلام

به نام خداوند آفریننده ذهن پاک

که پندارد انسان هوس را عشق پاک


سلامی به گرمی تابستان خدمت همه ی یکان یکان دوستان گرامی این وبلاگ به تازگی توسط این جانب محمد حسین زاده نوشته شده و تنها هدف قرار دادن کتاب گل سرخ در آن میباشد و سعی شده از قرار دادن مطالب متفرقه در آن خود داری شود. توصیه میکنم حتما کتاب را دانلود کرده تا همراهی برای شما در اوقات فراغتان باشد.

این کتاب رایگان و مخصوص موبایل است و بر روی اکثر گوشیهای موجود یا بهتر بگم تمام گوشیهایی که دارای پلترفرم جاوا هستند قابل نصب میباشد.

 


در این دوران که مردانش عصا از کور میدزدند من ساده دل نادان محبت جستجو کردم

طالع بینی

موضوع این کتاب درباره ی طالع بینی است امیدوارم که نهایت استفاده را ببرید. لطفا اگر میخواهید نظر خود را اعلام یا پیامک کنید. سن و جنس خود را نیز حتما درج کنید.


برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید


دانلود