گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی
گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی

کتاب گل سرخ 5

                               


به نام خدا
سلام عزیزان
خیلی خوش اومدید به وبلاگ خودتون
اینم کتاب گل سرخ نسخه 5 امیدوارم که مفید باشد
اینبار ظاهر کتاب بسیار متفاوت از نسخه های قبلی هستش و من خودم گوشیم نوکیا هستش ولی بخاطر اینکه الان اکثر افراد گوشیهای اندروید دارن فقط نسخه اندروید منتشر کردم.خلاصه دانلود کنید ضرر نمیکنید

حجم: 7 مگابایت

                                             دانلود نسخه اندروید

نظرات 5 + ارسال نظر
نادم پنج‌شنبه 26 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 07:38 ب.ظ http://aziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizam.blogsky.com

هیچکس نـفهمیـــــد که « زلـیخـــــــا » مــَـــــــــرد بـود ..! میــــدانی چــــــــــــرا؟؟ مـــــردانـــگی میــخواهـــــد مــــــــانـدَن، پــای عشــــــقی که مـُـــدام تـو را پـــس میــــزَنــد

sajad جمعه 14 شهریور‌ماه سال 1393 ساعت 02:27 ب.ظ

سلام تو سایت iranapp.orgگفتی میتونی مشکل ارور jdk رو هنگام خروجی گرفتن برای ساختن کتاب حل کنی لطفا سریع به ایمیلم جواب بده ازت ممنون میشم

مسلم شنبه 5 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 01:26 ق.ظ

سلام.
شرمنده تو نظرسنجی نوشتی ظعیف ولی با عرض معذرت ضعیف درسته.
.
طراح دیجیتال هستم و پشت کنکوری علوم تجربی
اگه طرحی چیزی خواستی درحد توان رو من حساب کن
.
راستی صرفا جهت اطلاع تحریم یاهو خیلی وقته لغو شده
.
راستی گفتی گوشیت نوکیاست باید بگم هیچی همون نوکیا نمیشه
من یه نسخه جاواشو چهار سال و نیم داشتم تکون نخورد خیلی هم راحت بود

سلام ببخشید داش اشتباه نوشته بودم دمت گرم تصحیح کردم.

حسین شنبه 1 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 05:43 ب.ظ

سلام من این کتابسازو دانلود کردم و یه مشکلی برام پیش اومدی . یه جا دیدم که گفته بودی بلدی درستش کنی .

وقتی میخوام از برنامه خروجی بگیرم این خطارو میده .

http://s1.img7.ir/b97aa.jpg
لطفا اگه بلدی چجوری میشه مشکلو حل کرد به ایمیلم واب بده یا همینجا بگو .

پاسخ برای شما ایمیل شد

ادریس حیدری دوشنبه 22 دی‌ماه سال 1393 ساعت 04:39 ب.ظ http://rbeh2.blogfa.com

سلام
رنامه گل سرخ رو دانلود کردم اما رو گوشیم نصب نمیشه نمیونم مشکلش چیه
دوما برنامه woman برنامه جالبیه خوشم اومد
سوما برنامه woman رو با کدوم برنامه ای درست کردی منم یه کتاب دارم مینویسم دوست دارم شکلش ایطوری باشه
خودتون تاپینگ گذاشته بودین تو سایت برنامه نویسی دانشجو
من برنامه کتابسازشو دانلود کردم ولی خطای jdk میده مشکل چیه
همه چی نصب کردم بازم خطای جاوا میده

فک کنم مشکل از گوشیتون باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد