گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی
گل سرخ

گل سرخ

دانلود رایگان کتاب موبایل و رایانه ، جملات زیبا،دام و دامپزشکی

کتاب گل سرخ جلد سوم

به نام خدا

به راه بیاییم تا از راه بیاید.
اللهم عجل لولیک الفرج

سلام خوشکلای من امروز میخوام جلد سوم گاهنامه گل سرخ مخصوص موبایل را معرفی کنم.طبق معمول عکسشو میزارم که نشون دهنده محتواشه. و یه خبر خوب که نسخه اندروید هم داره که میتونید در پایین دانلود کنین.



یه چیز دیگه نظر یادتون نره ها


دانلود نسخه جاوا



دانلود نسخه اندروید

نسل ما

نسل ما...........
ما نسل بوسه های خیابانی هستیم…
نسل خوابیدن با اس ام اس…
نسل دردو دل با غریبه های مجازی…
نسل غیرت رو خواهر,روشنفکری رو دختر همسایه…
نسل پول ماهانه,وی پــ ی ان… نسل عکسهای برهـ ـنه بازیگران…
نسل جمله های کوروش و شریعتی…
نسل ترس از رقص نور ماشین پلیس…
نسل استرس های کنکور و سکته های خاموش…
نسل تنهایی,نسل سوخته…
یادمان باشد هنگامی که دوباره به جهنم رفتیم مدام بگوییم: یادش بخیر…دنیای ما هم همینجوری بود…


اگه دوس داشتی نظر بده

نقاشی روی ناخن

مدل نقاشی روی ناخن واسه آبجی گلم . اینم حجمش کمه دانلود کنید 




دانلود

پلیور مردانه

عکس مدل پلیور مردانه به تعداد 9 تا حجمش هم خیلی کمه.برای ذخیره بر روی دانلود کلیک کنید.





دانلود

بد تر از کارنامه.............

پدر وارد اتاق دخترش شد و نامه اى رو روى تختخواب دید
نامه رو با دستانى لرزان خواند
متن نامه این بود:
با پشیمانى و تأسف شدید باید بهت بگویم که من با پسرى که دوستش دارم فرار کردم
با اون عشق حقیقى را پیدا کردم و او را خیلى دوست دارم حتى با وجود اینکه در بینى و گوشهایش حلقه میگذارد و انواع واقسام خالکوبى روى بدنش دارد بابا فقط این نیست
من حامله هستم!
و او به من میگوید که در زندگى خوشبخت خواهیم شد.او تصمیم گرفت که
 در جنگل باهم زندگى کنیم و بچه هاى زیادى به دنیا بیاوریم و این یکى از
 آرزوهاى من است
او به من گفت که تریاک ضررى برایمان ندارد و اون رو به خاطر دوستاش که
 برایمان کوکایین میارند در مزرعه میکاریم
بابا خاطر جمع باش که ما داریم دعا میکنیم که دانشمندان دوایى براى ایدز
 پیدا کنند چرا که مرد زندگیم واقعا استحقاقش رو داره
بابا نگران نباش
من 15 سال سن دارم و میدونم که چطور از خودم مراقبت کنم روزى میرسد
 که بیام و سر بهت بزنم که با نوه هات آشنا بشى
دخترت
پاورقى
بابا باهات شوخى کردم
من خونه همسایه هستم فقط میخواستم بهت نشون بدم که همیشه در
 زندگى چیزهایى هست که بدتر از:
کارنامه باشند
اون روى میز است
فکر کنم ماهم باید از این نقشه ها بکشیم
خیلی مخ داشته یارو
حتما جواب میده